Winterjas jongens sale in de uitverkoop in 2021

 Hoi Rita, vertel eens wat meer over jezelf.

Mijn naam is Rita en FX is mijn oudste zoon. We hebben onlangs de nieuwe toevoeging van VE (Veronica Eve) in haar gezin verwelkomd en zijn erg enthousiast om haar gezin te laten groeien. We hebben twee jaar in Amsterdam gewoond. Wij komen uit Rotterdam. Vandaag ga ik jullie vertelen over de leukste kinderkleding bij Stylonic en de winterjas jongens sale collectie.

 


Vertel me alsjeblieft "Stylonic-verhaal". Hoe kwam je voor het eerst in aanraking met Stylonic? En hoe is je reis naar Stylonic tot nu toe verlopen?

 

Sinds ik mijn kinder en babykleding facebook account heb geopend, volg ik de geweldige vrouw Esther achter Stylonic. Ik verkocht voornamelijk jongens winterjassen en daarom zal ik je ook alles vertellen over de winterjas jongens sale collecties. Ik was geïntrigeerd door zijn foto's en hoorde later dat hij begon met Stylonic kinderkleding. Ik ben altijd op zoek naar haar hippe babykleertjes, dus ik ben haar tijdens haar reis achterna gegaan. Tot nu toe zijn we de moeder van Stylonic, dit is de tweede kinderkleding-vertegenwoordiger van het bedrijf en haar rijkwaliteit was geweldig. Ik ben dol op alles wat Stylonic biedt, denk daarbij aan leuke winterjassen voor jongens op de winterjas jongens sale collectie. Dit is absoluut iets dat ik moet onthouden bij het kopen voor mijn kleine kind. Ik had mijn FX-camouflagebroek 100 keer moeten wassen, maar hij ziet er nog als nieuw uit. Er wordt veel over het bedrijfsleven gesproken.

Wat vind je het leukste aan je kind en wat is het leukste dat hij ooit heeft gedaan?

Ik vond het leuk om mijn kind aan te kleden met de leukste winterjas in de winter periode, daarom zal ik de winterjas jongens sale collectie van Stylonic nooit vergeten.

Waar hou je niet van? Alex heeft absoluut zijn eigen persoonlijkheid, hij is de minimie van zijn vader, maar de eigenschappen van mij en zijn vader interfereren. Ik zie het graag elke dag groeien. Het leukste waar hij ooit aan begonnen is, was half augustus. Als hij doet wat hij niet moet doen en hem vraagt ​​of hij het heeft gedaan, zegt hij al nee en "hond" en geeft hij onze twee arme Duitse herders de schuld! Het is zo interessant dat ik moet lachen met zo'n serieuze uitdrukking.

winterjas kind sale


Betaalbare kinderkleding

Wat zijn je favoriete Stylonic-items en waarom?

Dit zouden de betaalbare kinderkleding moeten zijn. Dit is precies de stijl die we willen aankleden in Forex. Zijn vader is een veteraan van het Canadese leger die in Afghanistan heeft gediend. Het is een grote eer voor hem om me een beetje camouflage te laten zien.

Vertel me alsjeblieft over fotografie met Numa Models.

Alex fotografie was een zeer plezierige dag. Zijn modellenbedrijf nam een ​​foto van Alex toen hij 6 maanden oud was, dus het is zeker tijd om deze bij te werken. In het begin was Alex behoorlijk verlegen en stond hij niet graag op de grond waar hij was. Sinds ik betaalbare kinderkleding aangeboden heb was hij verkocht, hij bleef naar me toe rennen. De tweede outfit maakte hem comfortabeler. Bij de derde outfit glimlachte ze zeker naar de camera. Op een gegeven moment reikte hij naar zijn zak en toonde een heel ontspannen blik, ver boven zijn leeftijd. Tegen die tijd wilde Alex de sessie niet beëindigen omdat hij plezier had!

 

Hoe is deze samenwerking tot stand gekomen? Wat zijn je plannen om nieuwe betaalbare kinderkleding te kopen?

Alex werkt nu 6 maanden bij Numa Models. Hij had altijd een zeer extraverte persoonlijkheid en stond altijd klaar voor de camera. Velen zeiden dat we hem naar het model moesten brengen en zijn vrienden lieten ons kennismaken met het moeras. Daarom zorg ik ervoor dat de kinderkleding betaalbaar is zodat hij er leuk uit ziet! Tot nu toe is de ervaring geweldig. Ik zal doorgaan met meer werk en promotie te doen, en ik zal doorgaan zolang u wilt.

Vertel ons iets over de inspiratie achter de drie babymode die voor de opname is gekozen.

1. De eerste betaalbare kinderkleding 

2. De tweede set was de betaalbare kinderkleding van Stylonic. Ik kocht deze outfit voor mijn volgende reis naar Alaska. Dit is de perfecte cruise-outfit voor kinderen en ziet er geweldig uit. 3.3. De derde set was een samenwerking tussen ons en Stylonic kinderkleding. Stylonic gaf ons enkele opties en we concentreerden ons op het Liam Distressed Demin-shirt en Caleb Denim-jeans. Als ik aan denim denk, is dat niet te vergelijken met het comfort van een baby, dus in het begin wist ik niet hoe graag ik een overhemd wilde. Ik had het fout. Het is van uitstekende kwaliteit, zeer zacht en comfortabel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Babypakjes op de valentijnsdag voor uw kind

Kindersokken online verkrijgbaar | Blogs | Stylonicnederland

Winterjas meisje tijdens winter | Blogs | Stylonicnederland